Monday, May 7, 2007


I try to imagine our baby's physical appearance. My preferred characteristics for my baby are those of Snow White (it seems to me I had read a lot of Snow White in my infancy and all her outloook and comlexion has been well established in my self conscience): Dark hair(Johnny's), I can't say anything about mine because after the endless attempts of highlighting my hair I have forgotten my real hair colour. White porcelaine skin(Johnny's) not that mine isn't attractive (like halffried toast)but for this particular complexion I prefer Johnny's,. Blue eyes (Johnny's) eye's shape (mine like almond)nose shape (without any doubt, mine greek nose is a natural sign of grandeur and character).

----------------------

Σχηματίζω με την φαντασία μου πολλές εικόνες της εξωτερικής εμφάνισής του μωρού μας. Τα πιο δημοφιλή και προσφιλή χαρακτηριστικά μωρού για μένα, είναι αυτά της Χιονάτης (φαίνεται ότι είχα διαβάσει πολύ Χιονάτη στα παιδικά μου χρόνια και πέρασε στο υποσυνείδητο μου όλη η χροιά της): Σκούρα μαλλιά (δικά του) δεν λέω για το δικό μου γιατί από τις άπειρες ανταύγειες έχω ξεχάσει το κανονικό χρώμα των μαλλιών μου. ΄Ασπρο πορσελάνινο δέρμα (δικό του) όχι πως το δικό μου χρώμα δεν είναι ελκυστικό (όπως το μισοψημένο τόστ) αλλά για αυτό το συνδυασμό προτιμώ του Τζώνυ. Μπλέ μάτια (δικά του) σχήμα ματιών (δικό μου αμυγδαλωτό) σχήμα μύτης (αναμφισβήτητα δικό μου, ελληνική μύτη μεγαλείο και χαρακτήρας).

No comments: