Sunday, October 19, 2008

'Johnny and me' in the best seller list!

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΕΥΠΩΛΗΤΑ (BHMA)
GREEK LITERATURE BEST SELLER (VIMA)

1. Ματωμένα Χώματα της Διδώς Σωτηρίου (εκδόσεις Κέδρος)

2. Ολα σου τα 'μαθα μα ξέχασα μια λέξη του Δημήτρη Μπουραντά (εκδόσεις Πατάκη)

3. Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι της Λένας Μαντά (εκδόσεις Ψυχογιός)

4. Το φάντασμα της αξόδευτης αγάπης της Μάρως Βαμβουνάκη (εκδόσεις Ψυχογιός)

5. Η άλλη πλευρά του νομίσματος της Λένας Μαντά (εκδόσεις Ψυχογιός)

6. Από δρυ παλιά κι από πέτρα της Νοέλ Μπάξερ (εκδόσεις Ψυχογιός)

7. Σαν ταξιδιάρικα πουλιά του Θοδωρή Παπαθεοδώρου (εκδόσεις Ψυχογιός)

8. Μ.Χ. του Βασίλη Αλεξάκη (εκδόσεις Εξάντας)

9. Ο Τζόνι κι εγώ της Ντίας Μέξη-Τζόουνς (εκδόσεις Εμπειρία Εκδοτική)

10. Παλιά, πολύ παλιά του Πέτρου Μάρκαρη (εκδόσεις Γαβριηλίδη)


Το ΒΗΜΑ, 19/10/2008 , Σελ.: S07
Κωδικός άρθρου: B15490S072

Υ.γ αντε, τα κατάφερε παρά ένα μπήκε στη λιστα των ευπωλήτων αλληλούια!
p.s Johnny managed to get the 9th position in the best seller list !!!

6 comments:

irlandos said...

Μπράβο για τη διάκριση. Και εις ανώτερα, ως προς την κατάταξη. Το διάβασα το βιβλίο σου, μετά την εκδήλωση στο Public και μου άρεσε. Διαβάζοντάς το, κάποιες φορές γέλασα. Συχνότερα όμως χαμογελούσα. Κι αυτό είναι ίσως πιο σημαντικό (κυρίως γιατί χαμογελούσα "με νόημα" όπως λένε).

Από τα άλλα βιβλία του top 10, έχω διαβάσει μόνο τα "Ματωμένα Χώματα" και το "μ.Χ." (τελικά, τώρα που βλέπω τη λίστα, σκέφτομαι ότι δεν διαβάζω όσο θα'θελα).

Φιλικά,
Ιρλανδός

penelope said...

Ιrlandos χαίρομαι που μπήκες στο νόημα του βιβλίου και έπιασες το χιούμορ μου ! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα

kanataki said...

θα το πω ακομα μια φορα χωρις να χασω την ψυχραιμια μου, που σπανιως εχω

ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ???


υγ την τυχη μου
υγ κανεις δε με ακουει εδω μεσα!
υγ αντε ελατε, λεμε

Penelope said...

Ηρθαμε Κανατάκη μου! εσύ που είσαι όλο αυτό το καιρό????? σε ψάχνουμε ... Και βέβαια να το παρουσιάσουμε..

So_Far said...

Πού πήγε το σχόλιό μου; Τέλος πάντων, θα το ξαναγράψω

Συγχαρητήρια περιμένουμε και part two, τον Τζόνυ ως Λώρενς της Αραβίας
Για να τα πούμε και πιο σοβαρά, αυτό το βιβλίο αξίζει τη θέση του. Είναι πρωτότυπο, έχει πρωτότυπη γραφή και έκφραση, θίγει ζητήματα συμβίωσης σε μια χώρα που μόνιμα κινείται στο ρυθμό των beatles έτσι γιατί να μη βρεθεί εκεί;
Στρώσου και γράφε το part two

ΥΓ Υπολογίζω να το τελειώσω το Σ/Κ, στην Κορσική όπου θα βρίσκομαι

Penelope said...

So faraki moυ ταξιδιάρικο Κορσική δεν έχω πάει.. Πρόσεχε γιατί το τέλος είναι φοβιστικό βγαίνει η Πενέλοπε και κάνει Μποοου..... σε όλους τους Αγγλο Ελληνες... ! να προσέχεις και να περνάς καλά χχ